F ó r u m Y a o i P r o j e c t B r

F ó r u m Y a o i P r o j e c t B r

Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

Teste (inglês) Que tipo de Seme é você?

Ir em baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1 Teste (inglês) Que tipo de Seme é você? em Sab Jun 02, 2012 7:16 am

clique aqui para fazer o teste

Meu resultado:

Needy seme!
You have to always be loved and cherished. If you are not you will change just so your uke will love you more. Isn't that cute? You are a depended little one. You will be most compatable with the caring uke who will always cherish you.

Ver perfil do usuário http://mundinho-secreto.blogspot.com
Eu fiz esse quiz e o resultado é este:

"gentle and coaxing seme
You are like an awsome seme! You do like to seduce your uke, a lot, but you always ask kindly before. You will never go out of his confort zone! All the time you will be gentle to your uke and do what he wants and just shower him with love! The kind of uke that would love you is the lovable uke who will glomp you at least 50 times a day. =D"

Confesso que eu me identifiquei com esse resultado, combina um pouco comigo até XD

Ver perfil do usuário
fiz o teste, mesmo não sendo homem e deu isso ↓

gentle and coaxing seme
You are like an awsome seme! You do like to seduce your uke, a lot, but you always ask kindly before. You will never go out of his confort zone! All the time you will be gentle to your uke and do what he wants and just shower him with love! The kind of uke that would love you is the lovable uke who will glomp you at least 50 times a day. =D

Ver perfil do usuário
loyal seme

You are the person that would look away if somone that can be called "pretty" walks by. Why? Because you live for your uke! You are loyal and always at his side patting his head. You are perfect for the stalkerish uke becuase you both would be chasing eachother!

:3

Ver perfil do usuário http://kawaicandy.blogspot.com
LOYAL SEME

You are the person that would look away if somone that can be called "pretty" walks by. Why? Because you live for your uke! You are loyal and always at his side patting his head. You are perfect for the stalkerish uke becuase you both would be chasing eachother!

haha, pensei que caíria com algum tipo esquisito de seme já que adoro rape and stuff. D8

Ver perfil do usuário http://jaaake.deviantart.com
Understanding seme

You are for the depressed ukes in the world. Somhow you can understand people and make them start spuing out things they keep bottled up. You are kind and listen to you uke. Somtimes you can be controling though, until you hear your uke's cry. Then you will back down like a wilted flower (Aw...).

lol verdade XD Adoro ukes depressivos para você abraçar e cuidar <3

Ver perfil do usuário http://fanfiction.com.br/u/123375/
O meu deu isso -q

Playful Seme
YAY! Fun is your game! You make people laugh through tears and no one can frown around you! All you are is a bag full of cotten candy! No one can be sad while eating cotten candy! Lucky you to have such an awsome personalitly! You should share that personality with the funny uke!

Se bem que eu gostaria de ter um uke que seja irritadiço

Ver perfil do usuário

Seme gentil e persuasivo
Você é como um seme incrível! Você gosta de seduzir seu uke, muito, mas você sempre pede gentilmente antes. Você nunca vai sair de sua zona de conforto! Todo o tempo você vai ser gentil com seu uke e fazer o que ele quer e só banhá-lo com amor! O tipo de uke que te ama é o uke adorável que vai abraça-lo apertado pelo menos 50 vezes por dia. = D

gentle and coaxing seme
You are like an awsome seme! You do like to seduce your uke, a lot, but you always ask kindly before. You will never go out of his confort zone! All the time you will be gentle to your uke and do what he wants and just shower him with love! The kind of uke that would love you is the lovable uke who will glomp you at least 50 times a day. =D

Ver perfil do usuário http://boku-tachiwaotaku.blogspot.com.br/
stalkerish seme
Umm... Please do not skin me and wear me. You are the stalkerish seme who will be violent and slightly discusting with his uke because you love him so much. Please hook up with the lonely uke because he is the only one that realy neads all of the attention you give people. *Shiver*

.-.

Ver perfil do usuário

10 Re: Teste (inglês) Que tipo de Seme é você? em Sex Jan 11, 2013 11:02 am

oppertunitist seme
Dose sex rule your world or somthing? Wow you are just like... a machine! You just want what you can get out of your uke. Somtimes you use tricks to make sure your uke hasn't a clue she is being seduced! Your match is the poor out of it uke who you will find easy to put under your "powers". ^_^'''

Dude... Isso me fez parecer malvado... =_='
Bom, é meio verdade, mas não completamente. Tipo, essa parte da máquina de sexo, que calúnia! Mad

Ver perfil do usuário

Conteúdo patrocinado

Voltar ao Topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissão deste fórum: